Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Drumcity.cz, jejímž provozovatelem
je společnost SKY Promotion s.r.o., sídlem Holečkova 789/49, 15000 Praha 5, IČ: 01610112. Dále
jako “Prodávající”.
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího v souladu
s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský
zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní
smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen
„kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím
provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese https://drumcity.cz/obchod/ (dále
jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní
obchodu“).
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v momentě převzetí objednaného zboží
kupujícím.
Právní vztahy vzniklé uzavřením kupní smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními Občanského
zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku.
Vyplněním registračního formuláře či závazné objednávky v rámci internetového obchodu kupující
dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho
nákupech.
Odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka
Kupující má právo podle odst. 6. novely občanského zákoníku č.367/2000 v případě neosobního
způsobu doručení zboží odstoupit od smlouvy a to do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud zboží
neodpovídá vašim představám, můžete ho dle uvedených podmínek do 14 dnů od zakoupení bez
udání důvodu vrátit, a to v původním, nepoškozeném a neopotřebovaném či nenošeném stavu, pokud
možno v původním obalu na adresu E-shopu. Vrácené zboží nelze zasílat na dobírku, nebude
převzato a bude vám vráceno zpět.
Doručovací adresa je:
SKY Promotion s.r.o.
Masarykovo náměstí 1484
53002 Pardubice
Po obdržení vráceného zboží prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem
dohodnutým způsobem. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodejce
vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. přepravné).
Každá přijatá objednávka v našem obchodě je závazná, storno objednávky je možné poslat emailem
na naši e-mailovou adresu do 2 hodin od objednání. V případě že nakupující už nějakým způsobem
zaplatil za toto zboží, prodávající vrátí příslušnou částku kupujícímu na jeho bankovní účet nebo
poštovní poukázkou (dle dohody se zákazníkem) v nejkratším možném termínu.
Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku či její část v případě, že kupujícím jsou v objednávce
zadány neúplné údaje nebo údaje neodpovídající skutečnosti, dále v případě, že objednané zboží již
není na skladě. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato
částka převedena zpět na jeho účet, nebo adresu v nejkratším možném termínu.
Platební podmínky, expediční lhůty a poštovné, slevy
Veškeré zboží (které máme skladem) bude expedováno kupujícímu v pracovní dny, a to nejpozději do
48 hodin po převzetí objednávky, nebude-li oznámeno jinak. U platby dobírkou začíná expediční doba
běžet v okamžiku objednání, u ostatních plateb je za začátek expediční lhůty považován okamžik
připsání platby na účet prodávajícího. Pokud není zboží skladem, budeme zákazníka neprodleně
informovat.
Poštovné se mění podle druhu doručení a způsobu platby, které si určil kupující.
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické
poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit
záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese
dopravce. Kupující je povinen o poškození zboží neprodleně informovat prodávajícího.
Další smluvní podmínky
Pokud prodávající nedodrží smlouvu, protože objednané zboží nemůže dodat, je povinen o tom
neodkladně informovat kupujícího a do 15 dnů mu vrátit cenu zaplacenou za zboží, pokud se
prodávající a kupující nedohodnou na náhradním plnění.
Pokud se prodávající a kupující nedohodnou na náhradním plnění, prodávající je povinen nahradit
všechny prokázané náklady, které kupující vynaložil na objednání zboží.
Při náhradním plnění je prodávající povinen kupujícímu dodat zboží ve stejné kvalitě a ceně.
V případě, že Kupující zboží nepřevezme a neodstoupí od kupní smlouvy v souladu s těmito
obchodními podmínkami, má Prodávající nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a
jeho uskladněním (za uskladnění u Prodávajícího za každý den prodlení ve výši max. 10,- Kč,
maximálně však celkem 500,- Kč nebo do výše kupní ceny, (pokud je nižší než 500 Kč), jakož i
dalších nákladů, které Prodávajícímu z důvodu nepřevzetí zboží Kupujícím vzniknou, a dále má právo
od kupní smlouvy odstoupit.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo
ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel
podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce.
Záruka a reklamace
Záruční doby začínají běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Prodávající odpovídá za vady, které se
projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době.
V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude
oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží, slevou z kupní ceny či vrácením zaplacené
kupní ceny.
Záruka se nevztahuje zejména na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, na vady
vzniklé neodbornou manipulací nebo uskladněním.
Dále se záruka nevztahuje na vady vzniklé užíváním výrobku v rozporu s návodem k obsluze či
údržbě, zanedbanou údržbou nebo užíváním výrobku k jinému účelu, než ke kterému je určen.
“V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy
nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může
spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního
řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email:adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz”
BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ A OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Provozovatel e-shopu jako správce osobních údajů (dále jen „Správce“) tímto v souladu s
ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna
2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“), informuje své zákazníky
(dále jednotlivě jen „Subjekt údajů“) o tom, že:
- Osobní údaje Subjektu údajů, které budou Správci odevzdány při odeslání objednávky, budou
zpracovány za účelem uzavření kupní smlouvy a jejího následného plnění, a to včetně vyřizování
případných nároků Subjektu údajů z vadného plnění. Právním základem pro zpracování osobních
údajů Subjektu údajů je tedy plnění kupní smlouvy založené objednávkou Subjektu údajů a současně
také plnění zákonných povinností Správce dle právních předpisů upravujících práva a povinnosti v
souvislosti s ochranou spotřebitele a vedením účetnictví. - Důvodem poskytnutí osobních údajů Subjektu údajů Správci je identifikace smluvních stran
nezbytná pro uzavření a plnění kupní smlouvy, což by bez poskytnutí těchto údajů nebylo možné. - Osobní údaje Subjektu údajů budou zpracovány po dobu, po kterou je Správce povinen tyto údaje
uchovávat dle obecně závazných právních předpisů, minimálně tedy po dobu 5 let dle zákona o
účetnictví nebo po dobu 10 let dle zákona o DPH. - Při zpracování osobních údajů Subjektu údajů nebude docházet k automatizovanému rozhodování
ani k profilování. - Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů ani neurčil zástupce pro plnění
povinností ve smyslu Nařízení. Osobní údaje Subjektu údajů mohou být pro účely řádného vyřízení
objednávky poskytnuty poskytovateli doručovacích služeb zvolenému Subjektem údajů, a dále
osobám, které Správci poskytují právní a účetní služby v zájmu zajištění řádného plnění povinností
stanovených obecně závaznými právními předpisy. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje
Subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám. - Subjekt údajů má právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu
nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na
přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu
osobních údajů, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s
Nařízením.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25. 5. 2018.
GDPR
Zpracování osobních údajů a poučení subjektu
Podmínky ochrany osobních údajů
I. Základní ustanovení
Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o
ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů
(dále jen: „GDPR”) je DRUMCITY.CZ (dále jen: „správce“).
Kontaktní údaje správce jsou
adresa: Marek Valušiak, Štefánikova 457/36c, Hradec Králové, 500 11.
email: info@drumcity.cz
telefon: +420 775084859
Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě;
identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména
odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor
nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické,
kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na
základě plnění Vaší objednávky.
Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních
sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání
obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona
č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce
zboží nebo služby.
Účelem zpracování osobních údajů je
vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a
správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení
objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření
a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce
plnit,
zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S
takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.
IV. Doba uchovávání údajů
Správce uchovává osobní údaje
po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a
správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 10 let od ukončení smluvního
vztahu).
po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 3 let,
jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
Příjemci osobních údajů jsou osoby
podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
zajišťující marketingové služby,
za účelem zaúčtování daňových dokladů v souladu se smlouvou a s obecně závaznými právními
předpisy v rozsahu:
- jméno a příjmení, titul,
- poštovní adresa,
- fakturační adresa,
- mailová adresa,
- telefonický kontakt,
- údaje o bankovním spojení,
- údaje o předmětu plnění Správce.
VI. Vaše práva
Za podmínek stanovených v GDPR máte
právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce
uvedený v čl. III těchto podmínek.
Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že
bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů
Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení
osobních údajů.
Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné
podobě.
Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII. Závěrečná ustanovení
Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s
podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře.
Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v
celém rozsahu přijímáte.
Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní
na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou
adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25. 5. 2018.